ویژگی های یک شرکت طراحی سایت چه مواردی است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت خوب و کارآمد برای کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت طراحی سایت پیدا کنید که بتواند در این راه به شما کمک کند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت در ایران فعالیت می کنند که انتخاب گزینه مناسب در بین آنها کار ساده ای نیست.

شما باید شرکتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به درستی درک کند و طرحی متناسب با نیاز شما ارائه دهد. اما مشکل اینجاست که چگونه می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ ما در زیر ویژگی هایی را که یک شرکت طراحی سایت باید داشته باشد ذکر کرده ایم. حتما قبل از هر تصمیمی درباره شرکت تحقیق کنید و در صورت داشتن ویژگی های زیر آن را انتخاب کنید.

برخی از خدمات طراحی سایت مربوط به مشاغل خاصی هستند و برای همه وب سایت ها ضروری نیستند. در این قسمت از مقاله شما را با لیست جداگانه ای از خدمات ارائه شده در طراحی سایت آشنا می کنیم. به این ترتیب شما را با لیست خدمات طراحی سایت، وب سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، هتل، آژانس مسافرتی و ... آشنا می کنیم. لازم به ذکر است که با توجه به نیاز خود می توانید خدمات مختلفی را به صورت ترکیبی دریافت کنید. همچنین می توانید خدمات و گزینه های مورد نیاز خود را به این لیست اضافه کنید و از طراح وب سایت خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. ویرا یکی از بهترین شرکت های حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن است. قطعا مشاوره با متخصصان این حوزه می‌تواند ایده‌های خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

داشتن تجربه در حوزه طراحی

تجربه در زمینه طراحی سایت مهمترین ویژگی است که یک شرکت طراحی سایت مناسب باید داشته باشد. زیرا یک شرکت با تجربه راه رسیدن به نتیجه موفق را می داند. این شرکت توانایی شناسایی نیازها را دارد و اقدامات لازم برای رسیدن به یک طراحی خوب را می داند. اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید طراحی وب سایت خود را به شرکت های با تجربه بسپارید.

تسلط به مهارت های طراحی سایت

شرکتی که طیف وسیع تری از خدمات مرتبط با طراحی وب سایت را به مشتریان ارائه می دهد، به احتمال زیاد با طراحی وب سایت و ابزارها و تکنیک های آن آشنایی بیشتری دارد. به عنوان مثال اگر علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو و تولید محتوا را ارائه می دهد، شرکتی حرفه ای است که با پیچیدگی های کار آشناست. یک شرکت طراحی سایت مناسب در کنار طراحی و توسعه وب سایت باید فرآیند سئو و تولید محتوا را نیز به مشتری ارائه دهد.

از جمله گزینه های دیگری که در تمامی لیست خدمات طراحی وب سایت گنجانده شده است می توان به امنیت وب سایت و سرعت وب سایت اشاره کرد. این دو گزینه برای گوگل نیز بسیار مهم هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای سئو سرعت و امنیت سایت است. بنابراین از طراح سایت خود بخواهید که بیشتر روی این دو گزینه تمرکز کند. امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه های افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی استفاده از افزونه های مناسب است. همچنین استفاده از گواهینامه SSL می تواند ابزاری برای افزایش امنیت وب سایت شما باشد.

لازم به ذکر است که هیچ چیز قطعی و 100 درصد نیست. به عنوان مدیر وب سایت، باید اقدامات امنیتی مانند استفاده از رمز عبور مناسب و محافظت از رمز عبور خود را نیز در نظر بگیرید.

سرعت وب سایت نیز از دیگر مواردی است که در لیست خدمات طراحی وب سایت ظاهر می شود. بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن بارگذاری وب سایت در کمتر از یک و نیم ثانیه است. با انتخاب یک قالب مناسب و یک شرکت میزبان قوی و همچنین یک طراح وب سایت خبره می توانید به این سرعت دست پیدا کنید. پس گزینه سرعت سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که باید به شما ارائه شود.

دانش کافی در حوزه طراحی

سبک، رنگ و طرح، چیدمان عناصر و طراحی کلی تجربه کاربری وب سایت بر اساس مطالعه و تحقیق در زمینه فعالیت، نوع مخاطب، رقبا در بازار و اهداف تجاری به دست می آید. یک شرکت طراحی سایت مناسب باید پیاده سازی و پیشرفت پروژه را بر همین اساس قرار دهد. به عنوان مثال، اگر نگاهی به وب سایت Ayrest که توزیع کننده انحصاری صندلی های برند آیرز در ایران است بیندازید، متوجه خواهید شد که سبک، رنگ و حتی چیدمان عناصر با ماهیت کسب و کار آن ها هماهنگ است.

مهارت کافی در برنامه نویسی و توسعه سایت

شرکتی را انتخاب کنید که برنامه نویسان خوبی داشته باشد و همه کارمندانش به نوعی در کار خود حرفه ای باشند. شما می توانید قبل از درخواست خدمات با شرکت مورد نظر خود تماس گرفته و از قابلیت های تیم برنامه نویسی شرکت جویا شوید. به عنوان مثال، چه برندهایی وب سایت طراحی کرده اند، چه مهارت هایی دارند و نقاط قوت آنها کجاست؟

همیشه باید طراحی و توسعه سایت خود را به افراد حرفه ای بسپارید. کارکنان شرکت شما باید تمام انرژی خود را برای رسیدن به بهترین کیفیت به کار گیرند. همچنین باید با آخرین فناوری ها آشنا باشند.

خدمات پشتیبانی سایت

شرکت طراحی سایت باید ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ کند و به مشتریان خود اطمینان دهد که هر گونه مشکل احتمالی در رابطه با طراحی سایت توسط آنها به سرعت و به بهترین نحو مدیریت و برطرف خواهد شد. همچنین باید به شما این حق را بدهد که با مشتریان قبلی آنها تماس بگیرید و از آنها در مورد تجربه آنها بپرسید. می توانید از مشتریان قبلی بخواهید تا نقاط قوت و ضعف این شرکت را به شما معرفی کنند.

پس از اتمام پروژه طراحی و پیاده سازی وب سایت. زمانی که در حین کار با سایت با مشکل مواجه شدید یا به گزینه جدیدی در سایت خود نیاز دارید، به پشتیبانی فنی نیاز خواهید داشت. بهتر است از وب سایت توسط همین تیم طراحی سایت پشتیبانی شود. لازم به ذکر است که قرارداد پشتیبانی وب سایت و خدمات ارائه شده در حین پشتیبانی وب سایت پس از اتمام پروژه طراحی وب سایت در قراردادی جداگانه بین طرفین منعقد می گردد. پشتیبانی فنی وب سایت به اندازه سرعت و امنیت وب سایت مهم است. در لیست خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی نیز وجود دارد.

داشتن نمونه کارهای موفق

یک نمونه کار موفق نشان دهنده شایستگی، مهارت و اعتبار یک شرکت طراحی سایت مناسب است. همچنین از طریق این کار می توانید از خدمات موثری که این شرکت ارائه می دهد مطلع شوید. قبل از اعتماد به یک شرکت، حتما نمونه کارهای قبلی آنها را مشاهده کنید تا بتوانید شرکت طراحی سایت مناسب خود را پیدا کنید.

داشتن شفافیت برای اجرای پروژه

شرکت طراحی سایت نباید نگران شفافیت فرآیند اجرای طراحی سایت برای مشتری باشد. اطلاع رسانی به مشتری از فرآیند و نحوه اجرای مراحل مختلف، علاوه بر ایجاد حس اطمینان و اعتماد، تحلیل های اشتباه اولیه را شناسایی کرده و جهت اجرا را به سمت نتایج بیشتر تغییر می دهد.

تعهد زمانی

هر پروژه طراحی سایت دارای یک مهلت یا یک بازه زمانی برای تکمیل و تحویل پروژه است. یک شرکت طراحی سایت خوب باید یک برنامه زمانی منظم با توجه به نیاز مشتری ارائه دهد. در مرحله اول باید بداند مشتری چه زمانی می خواهد سایت کاملا آماده باشد و سپس بر اساس آن شرایط و مراحل کاری را اعلام کند.

قیمت مناسب

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. برای دستیابی به خروجی قابل قبول، نباید اهمیت این پارامتر را به حدی بالا برد که از کیفیت اجرای پروژه و پشتیبانی پس از اجرا غافل شد. به یاد داشته باشید که هیچ معامله ای غیرعاقلانه نیست و قیمت های بسیار پایین می تواند فریبنده باشد. ممکن است شرکتی قیمت پایینی ارائه دهد و در مراحل بعدی پروژه پیشنهاد افزایش هزینه یا کاهش خدمات را بدهد. البته پرداخت مبالغ هنگفت نیز تضمین کننده خدمات باکیفیت است.





:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 16 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی